Terug

betwisting factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

T. V.

Naar: Digi

21/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van €11- 12 Dat moet echter een vergissing zijn: ben geen klant bij digi, de nummeroverdracht is nooit gebeurt. telefonisch enkele malen contact gehad hieromtrent maar nummeroverdracht is nooit gelukt. nog altijd klant bij orange. dus nooit gebruik gemaak van de diensten van digi. opgebeld en 2 x werd mij telefonisch bevestigd dat factuur ging geschrapt worden. tot op heden is dit nog altijd niet gebeurt Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze te schrappen. ieder abonnement op mijn naam dient ook onmiddellijk stop gezet te worden. Met vriendelijke groet, de volder johan 049187 77 66

Berichten (15)

Digi

Naar: T. V.

03/03/2025

DIGI 320020557 Geachte, Wij hebben Klachtnummer 12154330 goed ontvangen. De klacht zou van mevrouw Tamara Vanloo zijn, maar de gegeven klantnummer hoort bij meneer Johan Devolder. Wij denken dat hier een vergissing is gebeurd, aangezien de email gestuurd werd door meneer Johan Devolder. Wij hebben de klantgegevens van meneer Devolder bekeken en vastgesteld dat hij op 18 december 2024 een abonnement heeft besteld, welke op 22 februari 2025 is geannuleerd. De aanvraag voor zijn nummeroverdracht werd op 23 januari 2025 ingediend, maar werd op 30 januari 2025 afgewezen vanwege een onjuist klantnummer van de vorige provider. Meneer Devolder was inderdaad klant bij DIGI, maar zijn nummeroverdracht is nooit voltooid. Hij is niet tevreden met de factuur, aangezien hij de diensten niet heeft gebruikt. Uiteraard zullen wij dit verder onderzoeken. We hebben uw aanvraag succesvol geregistreerd en deze zal zo spoedig mogelijk door de betreffende afdeling worden beoordeeld. Daarnaast zien wij dat meneer Devolder de factuur inmiddels heeft betaald, is dit correct? Aangezien we onlangs zijn gestart met de facturatie voor onze klanten, ervaren we momenteel een hoger aantal verzoeken. Wij verzoeken u dan ook om nog even geduld te hebben. Wij waarderen uw geduld en begrip in deze periode enorm. referentie: @@REF_ID@a96f9775c8d4869c21@REF_ID@@ Met vriendelijke groet, Sokayna Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles

T. V.

Naar: Digi

03/03/2025

Beste. Ik heb de klacht ingediend voor meneer de volder daar hij niet goed met administratie is. Om toeslagen te vermijden hebben we de factuur nu betaald. We verwachten wel dat deze terugbetaald word De volder johan Vanloo tamara referentie: @@REF_ID@a96f9775c8d4869c21@REF_ID@@

Digi

Naar: T. V.

03/03/2025

DIGI 320463875 Geachte mevrouw Vanloo, Dat is prima. Wij hebben de aanvraag doorgegeven. Wij zullen jullie op de hoogte houden, eens wij meer nieuws hebben. Referentie: @@REF_ID@a96f9775c8d4869c21@REF_ID@@ Met vriendelijke groet, Sokayna Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles

T. V.

Naar: Digi

14/03/2025

Nu mail ontvangen dat dhr johan Devolder creditnota krijgt op volgende factuur. Geen klant meer dus terugbetaling op rekening waarmee betaling gebeurt is

Digi

Naar: T. V.

17/03/2025

DIGI 320463875 Geachte meneer De Volder, Bedankt voor uw bericht. We willen u bevestigen dat u geen toekomstige factuur zult ontvangen, aangezien uw contract is geannuleerd. De creditnota is al afgetrokken van uw enige factuur. Op de creditnota staat aangegeven dat het bedrag betreft voor de periode van 20/12/2024 - 28/02/2025. Uw factuur werd hiermee geannuleerd en aangezien u betaald had, zal deze teruggestort worden. Wij weten nog niet wanneer dit exact zal gebeuren, we houden u op de hoogte. Referentie: @@REF_ID@a96f9775c8d4869c21@REF_ID@@ Met vriendelijke groeten, Sokayna Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles

T. V.

Naar: Digi

26/04/2025

Wanneer ontvang ik eindelijk de beloofde terugbetaling

Digi

Naar: T. V.

28/04/2025

DIGI 320463875 Geachte heer De Volder, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zullen de terugbetaling zo spoedig mogelijk in orde maken. Graag ontvangen wij hiervoor nog uw bankrekeningnummer, de naam van de rekeninghouder en een betalingsbewijs van de betreffende factuur. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Referentie: @@REF_ID@a96f9775c8d4869c21@REF_ID@@ Met vriendelijke groet, Sokayna Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles

T. V.

Naar: Digi

28/04/2025

bankrekening nochtans al meermaals doorgegeven. be94738123237714 met deze rekening is de factuur ook betaald. rekeninghouder vanloo tamara - depover fabien in bijlage betalingsbewijs klantenservice al meerdere malen gecontacteerd via mail en daar telkens antwoord gekregen dat terugbetaling in behandeling is. dit duurt veel te lang , is al sinds eind februari

Digi

Naar: T. V.

28/04/2025

DIGI 320463875 Geachte heer De Volder, Hartelijk dank voor het opnieuw bezorgen van de gevraagde gegevens. Wij begrijpen dat dit niet prettig is en stellen uw medewerking dan ook zeer op prijs. De informatie is inmiddels volledig doorgestuurd, en we wachten momenteel enkel nog op de uitbetaling. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Wij danken u oprecht voor uw geduld en begrijpen dat het vervelend is om zo lang te moeten wachten. Referentie: @@REF_ID@a96f9775c8d4869c21@REF_ID@@ Met vriendelijke groet, Sokayna Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles

T. V.

Naar: Digi

06/05/2025

ondertussen al weer een week geleden dat ik u de gegevens bezorgd heb, nog altijd geen terugbetaling. toen ik bij ontvangst van factuur opbelde om deze te betwisten dreigde uw klantendienst onmiddellijk met extra kosten bij niet tijdige betaling. zal ik nu extra ontvangen omdat uw dienst hier zolang over doet

Digi

Naar: T. V.

06/05/2025

DIGI 320463875 Geachte heer Devolder, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij willen u graag geruststellen: er zullen geen extra herinneringskosten in rekening worden gebracht. Uw factuur is geannuleerd en er is een terugbetaling in gang gezet. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u hier inmiddels al meer dan een week op wacht. Uw recht op terugbetaling is inmiddels doorgegeven aan de verantwoordelijke dienst, die dit verder in orde zal maken. Helaas hebben wij zelf geen inzicht in de verwerkingstijd en kunnen wij u daarom geen exacte termijn geven. Wij vragen u vriendelijk nog even geduld te hebben. Referentie: @@REF_ID@a96f9775c8d4869c21@REF_ID@@ Met vriendelijke groet, DIGI Care Team Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles

T. V.

Naar: Digi

13/05/2025

ondertussen al weer een week verder, ik wacht nu al sinds februari op de terugbetaling+ ik eis dan ook dat dit geld deze week op mijn rekening staat, anders zal ik alhoewel het maar een klein bedrag is verdere stappen ondernemen

Digi

Naar: T. V.

14/05/2025

DIGI 320463875 Geachte heer Devolder, Helaas kan ik u op dit moment nog geen exacte datum geven voor de uitvoering van de betaling. Ik heb de status opnieuw nagekeken en kan bevestigen dat het dossier werd ingediend en inmiddels is goedgekeurd. De betaling zelf moet echter nog worden uitgevoerd en bevindt zich momenteel in de verwerkingsfase. Wij verzoeken u om nog even geduld te hebben; uw terugbetaling wordt zo spoedig mogelijk verwerkt. Referentie: @@REF_ID@a96f9775c8d4869c21@REF_ID@@ Met vriendelijke groet, DIGI Care Team Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles

T. V.

Naar: Digi

27/05/2025

beste , dit sleept nu toch al veel te lang aan. wanneer word dit eindelijk terugbetaald. ik zelf die dit schrijf in naam van dhr devolder, ben zelf klant bij jullie, mag ik dan ook wachten om mijn factuur te betalen? u verwacht de maandelijkse betaling ,maar een terugbetaling laat u maanden aanslepen. indien dit bedrag niet deze week terugbetaald word, zal zowel ik als mijn man , mijn abbonement bij jullie beeindigen. ik zal ook klacht indienen bij de ombudsdienst telecom

Digi

Naar: T. V.

04/06/2025

DIGI 320463875 Geachte heer Devolder, Hartelijk dank voor uw bericht. We begrijpen volkomen uw frustratie en willen u allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de lange wachttijd. Wij willen u verzekeren dat we van onze kant alles hebben gedaan wat binnen onze mogelijkheden ligt. De aanvraag tot terugbetaling is correct ingediend en intussen ook goedgekeurd. U zal dus zeker het verschuldigde bedrag terugbetaald krijgen. We begrijpen dat dit proces langer duurt dan verwacht, en helaas hebben wij zelf geen directe controle over de verwerkingstermijnen van de betrokken dienst. Wel hebben wij opnieuw contact opgenomen met hen, met het dringende verzoek om de terugbetaling zo snel mogelijk uit te voeren. U bent zeker niet de enige klant die momenteel op een terugbetaling wacht. Wij beseffen hoe vervelend dit is en doen er alles aan om het proces te versnellen. Tot slot willen wij u vragen om nog even geduld te hebben. We begrijpen dat dit geen ideale situatie is, maar we willen u geruststellen: de terugbetaling komt er zeker aan. Referentie: Met vriendelijke groet, Sokayna Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform