Terug

betwisting factuur met nummer 2172693336

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Electrolux

14/10/2023

Beste dank voor uw mail ,Ik vreesde dat mijn klacht ergens was verloren gegaan in jullie moeilijk bereikbare klantendienst. Telefonisch is het me alvast nooit gelukt.Mijn hoop op een goede afloop werd ook de kop ingedrukt toen ik op Electrolux reviews | Bekijk consumentenreviews over electrolux.nl (trustpilot.com) de ervaringen van lotgenoten begon te lezen.Doch in de hoop hieruit te raken nam ik de moeite om op jullie website nog even op zoek te gaan naar uw tegenargumenten .Nergens wordt me gewezen op het feit dat het mogelijk is dat we wisselstukken NIET en nooit meer leverbaar kunnen zijn. In de bevestigingsmail van mijn afspraak word ik hier ook niet op geattendeerd.Uw technieker gaf aan dat dit euvel in verleden nog had plaatsgevonden bij dit toestel ,dus concludeer ik hieruit dat u dienst op de hoogte moest zijn dat deze mogelijkheid bestond en men had me op zijn minst hiervan op de hoogte moeten brengen zodat ikzelf de keuze kon maken om met jullie servicedienst in zee te gaan.Het extra aanrekenen van administratiekosten voor de opmaak van een factuur die ik nodig heb om te kunnen betwisten lijkt me kafkaiaans. Bij deze herhaal ik mijn stelling uit mijn betwisting van de factuur nogmaals:“ Jullie beloften op de website hebben me misleid daar ik ervan overtuigd was dat reparatie door de producent de beste oplossing was en bovendien moetik extra 15€ betalen om een factuur te krijgen die ik kan betwisten. Dit is absoluut niet klantvriendelijk.”“Door rechtstreeks te kopen bij de fabrikant van mijn apparaten, kan ik er zeker van zijn dat ik kwaliteit krijg en originele Electrolux onderdelen tegen prijzen die moeilijk te verslaan zijn.”Ik blijf dus deze factuur betwisten, en vrees dat indien we niet tot een vergelijk kunnen komen ik dit uit handen zal geven aan de consumentenorganisatie Testaankoop.Doe me dus een klantvriendelijk voorstel en laat ons deze zaak afsluiten op korte termijn.

Berichten (2)

Electrolux

Naar: L. L.

14/10/2023

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

Electrolux

Naar: L. L.

23/10/2023

Geachte,Ik heb ons dossier 9541666 nagekeken en zie dat dit een online boeking is geweest waarbij de consument zelf een afspraak heeft gemaakt.Het toestel van de consument werd geproduceerd in week 9 van 2009 - toestel was dus op het moment van de interventie 14 jaar en 5 maanden oud.Wij hebben de verplichting onderdelen tot 10 jaar na productie beschikbaar te houden. Voor dit toestel zijn er wel nog een aantal onderdelen beschikbaar maar helaas niet het onderdeel dat nodig was voor de herstelling van dit toestel.Aangezien het toestel onherstelbaar is, werd er door de technieker ook enkel de prijs van de verplaatsing en de werktijd aangerekend in de plaats van de vaste kost van 219.Helaas kan ik de factuur voor deze interventie niet herzien.Met vriendelijke groeten,LeenConsumer Care Team, October 14, 2023 3:09 PMcht - betwisting factuur met nummer 2172693336 - (CPTBE01896439-89)This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform