Terug

Betwisting factuur Mega

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

V. V.

Naar: Mega

19/08/2024

Betreft: Betwisting van factuurnummer [2240203642 en 2240223266] van [7/06 en 11/06] Geachte mevrouw/heer, Op [16/06] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [bedrag]. Dat moet echter een vergissing zijn: Het betreft een leegstaand pand dat volledig gestript is en wacht tot de aannemers de werken kunnen aanvatten. Met andere woorden er word geen elektriciteit of gas verbruikt. Dit is reeds meermaals doorgegeven maar beland in dovemansoren. Er is constant vraag naar de meterstanden maar het probleem is: wij mogen ze niet doorgeven en fluvius weigert het pand te betreden omdat het niet veilig is. Er is reeds over gecommuniceerd maar helaas zonder oplossing. Alleen een dreig berichtje dat alles naar een incassobureau zal worden gestuurd. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € [bedrag], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Mega

Naar: V. V.

20/08/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Van Camp,We contacteren je naar aanleiding van de klacht die we mochten ontvangen via Testaankoop met volgende referentie: @@REF_ID@2980c74db9327a0846@REF_ID@@.We merken hier op dat we reeds de nodige aanvraag hiervoor hebben uitgestuurd via de netbeheerder om deze meterstanden aan te laten passen, we hebben een aantal klassieke aanvragen uitgestuurd die telkens werden geweigerd. Ook werd er rechtstreeks contact opgenomen met de netbeheerder om deze meterstand aan te laten passen. Hierop mochten we als reactie ontvangen dat het 76 maanden geleden zou zijn dat ze deze meters hebben kunnen uitlezen en hierdoor geen meterherziening gaan aanvaarden zolang deze niet uitgelezen zou worden.We hebben dus de mogelijke oplossingen geprobeerd in dit geval, dit helaas zonder resultaat.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JensKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[4E3K57-7K1ZJ]

Bemiddeling door Testaankoop 20 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform