Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Van Camp,We contacteren je naar aanleiding van de klacht die we mochten ontvangen via Testaankoop met volgende referentie: @@REF_ID@2980c74db9327a0846@REF_ID@@.We merken hier op dat we reeds de nodige aanvraag hiervoor hebben uitgestuurd via de netbeheerder om deze meterstanden aan te laten passen, we hebben een aantal klassieke aanvragen uitgestuurd die telkens werden geweigerd. Ook werd er rechtstreeks contact opgenomen met de netbeheerder om deze meterstand aan te laten passen. Hierop mochten we als reactie ontvangen dat het 76 maanden geleden zou zijn dat ze deze meters hebben kunnen uitlezen en hierdoor geen meterherziening gaan aanvaarden zolang deze niet uitgelezen zou worden.We hebben dus de mogelijke oplossingen geprobeerd in dit geval, dit helaas zonder resultaat.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JensKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[4E3K57-7K1ZJ]