Factuurnummer 233905124841 dd 26.05.2023 ontvangen (pas) vandaag 06.06.2023, aanbieding bij bank via domiciliëring op 07.06.2023 (1 gebruiker = ikzelf)Ik had eerder via mijn Telenet verbruiksherinneringen ingesteld bij overschrijding abonnement King (5,10,15 ....) zie https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/mobiel-en-vast/mobiel-verbruik/hou-je-mobiel-verbruik-onder-controle?multisolution_attribute=eenBij een vierdaagse reis in/naar Duitsland (via Frankrijk) van 18.05 tot en met 21.05.23 gebruik ik mobiel internet (inbegrepen 7 GB in abonnement) ik zie dit verbruik regelmatig na in de Telenet App. Bij aankomst in België op 21.05 zie ik dit verbruik nogmaals na en ik zit nog onder de 7GB dus ik laat dit aanstaan.Ik heb GEEN ENKELE verbruiksherinnering ontvangen : 1.noch van 75 en 90 en 100% mobiel internet 2. noch van overschrijding 5,10,15... euro (zelf ingesteld) 3. noch van overschrijding 50€ totaal op mijn abonnement en dit tot op heden. Als ik nu dit nazie en foto ten bewijze wil bijvoegen vind ik dit niet meer terug in Mijn Telenet of de App ???Hoe komt dit?Toch had ik melding(en) moet(en) ontvangen, helaas.Op de factuur, pas vandaag 6.6.23 ontvangen, is echter een ruime overschrijding van bijna 130€ aangerekend (normaal 64,56 als abonnementen, nu totaal 192,23€ (waaronder 82,80€ mobiel internet, ongeveer 45 € roaming waarvan bijna alles op 21.05.2023 = datum terugkomst).In de app verscheen GEEN overschrijding datalimiet (regelmatig nagezien > 7 GB), nogmaals : ik heb GEEN enkele herinnering ontvangen van overschrijding.Bijgevolg wordt deze factuur betwist : had ik gezien in de App dat er overschrijding was had ik gestopt OF/EN had ik eer verbruikersherinnering ontvangen was ik gestopt met mobiel internet (of kon ev. zelf tariefplan wijzigen in mijn profiel, of gsm vriendin gebruiken).Ook de sms'sen (miniem bedrag) meen ik dat inbegrepen is in mijn abonnement (binnen de EU en daar is NL toch bij).Mijn normaal bedrag van de factuur behelst 64,56 € : ik stort dit heden met dezelfde gestructureerde mededeling.De domiciliëring wordt geschorst bij de bank voor deze factuur . Ik verkies deze handelwijze boven de volledige factuur, na afhouding/betaling, terug te vorderen bij de bank wegens betwisting.Gezien de slechte bereikbaarheid wegens de vele recente klachten bij Telenet maak ik deze klacht op deze manier over.Heeft dit iets te maken met de recente storingen, zo ja graag antwoord en een kredietnota .Graag een overzichtelijke oplossing voor mij.