Beste, Er werden voor mijn 2 woningen zonnepanelen geïnstalleerd. Toch ondervind ik nog moeilijkheden. Op mijn mails aan Earth wordt totaal niet gereageerd en telefonisch is Earth de laatste weken helemaal niet bereikbaar. Wilt u eens bekijken hoe dit snel in orde kan gebracht worden, zodat ik een antwoord krijg op mijn betwisting van de facturen , de laatste werken eindelijk uitgevoerd worden, en het bedoelde keuringsverslag wordt toegestuurd.Betreft : Installatie1 (factuur 22706806 van 30.12.2022)1 Op de factuur wordt het saldo volgens ondertekend contract 5209.64 vermeld, terwijl op de bestelbon 5005.48 staat. Het is wel zo dat mij gemeld werd dat de 9 voorziene panelen van 395 Wp niet beschikbaar zouden zijn voor april 2023 en men stelde voor om in de plaats 10 minder performante panelen van 370 Wp te plaatsen. Nooit was er sprake van een meerprijs.2.Op de factuur wordt ook een meerkost van 235.85 aangerekend voor een hoogtewerker, die door niemand werd gebruikt. Deze hoogtewerker werd trouwens gebracht op 19.12.2022, terwijl de zonnepanelen reeds werden geplaatst op 14.12.2022. Ik heb je dat trouwens met een sms laten weten op 19.12.2022, omdat Earth zelf weer telefonisch niet te bereiken was.Betreft : Installatie2 ( factuur 227006805 van 30.12.2023)1 Op de factuur wordt ook hier het saldo volgens ondertekend contract 5209.64 vermeld, terwijl op de bestelbon 5005.48 staat. Het is wel zo dat mij gemeld werd dat de 9 voorziene panelen van 395 Wp niet beschikbaar zouden zijn voor april 2023 en men stelde voor om in de plaats 10 minder performante panelen van 370 Wp te plaatsen. Nooit was er sprake van een meerprijs.2.,De 2 optimizers, die in het legplan werden voorzien , zijn nog steeds niet geplaatst!3..Mijn installatie werd een 2de keer gekeurd op 7 februari 2023, maar ik heb het keuringsverslag nog steeds niet ontvangen. De installatie moet wettelijk binnen de 30 dagen na keuring bij Fluvius aangemeld worden, wat nu waarschijnlijk niet meer mogelijk zal zijn. De eerste keuring gebeurde op 27.12.2022 , maar de keurder beschikte niet over het ééndraadschema en er ontbrak op dat moment een aardingsonderbreker. Nochtans was mijn huisinstallatie gekeurd en in orde bevonden op 07.10.2022. Ook de persoon ,die de survey namens Earth heeft uitgevoerd ,heeft daar niets over gezegd. Door die late 2de keuring kan ik nu mijn premie 2022 vergeten!Ik heb mijn betwisting van beide facturen in mails van 13,18 en 20 januari en 21 februari 2023 gemeld en sedert 6 januari al 2 keer telefonisch contact gehad met de dame van boekhouding en zij verzekerde mij dat ik zeker spoedig antwoord zou krijgen. Ik kreeg wel voor beide facturen een eerste betalingsherinnering , maar geen enkele reactie op mijn mails.Het is nu 4 maart en ik verwacht een snelle reactie. Ik bevestig nogmaals dat ik onmiddellijk de aangepaste facturen zal betalen en dit zodra alle werken (optimizers) uitgevoerd zijn en ik mijn keuringsverslag ontvangen heb.