Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij uw onderneming onder klantnummer 15343229
Ik heb de eindafrekening gekregen op 19/02 voor een bedrag van 1023,30€ EUR. Ik betwist echter deze factuur (3500273488) omdat dit zou betekenen dat mijn verbruik +/- 350 % (!!!!!) hoger zou liggen dan voorgaande jaren terwijl de gezinssamenstelling hetzelfde gebleven is.
Verder zijn er nog een aantal elementen in dit dossier waarover kan gediscussieerd worden :
1/ Laatste meting van 698 m3 op analoge meter moment van aansluiten digitale meter. Zou een verbruik zijn van 115m3 periode 9/2/24 tot 20/5/24…. ???? (Ref. Totaalverbruik 46m3 en 48m3 voorgaande 2 jaren)
2/ Gelieve mij bewijs door te sturen van mijn akkoord van laatste meterstand (698 m3)
3/ Een GESCHATTE meterstand op een digitale meter op 31/12/2024 van 57,30m3…..????? Hoe verklaar je een schatting op een digitale meter?????? Heel het idee van de digitale meter is toch om het verbruik exact te kunnen opvolgen????
1 van de opmerkingen van uw helpdesk : ‘Misschien was uw meter nog niet geactiveerd?’ Digitale meter hangt hier sinds 20/5/2024 en die zou op 31/12/2024 nog niet actief staan….???
4/ Zeer toevallig na mij eerste telefonisch contact een correctiefactuur ontvangen van -144,66€ (3001240674) gekregen echter zonder uitleg, verklaring of fatsoenlijk contact van uw bedrijf.
Heb ondertussen reeds tot 3 maal toe een ‘probleem’ via MyPidpa gemeld, op aanraden van uw helpdesk, maar deze werden na 10 dagen gewoon verwijderd en totaal niet verder opgevolgd!
Zelfs uw helpdesk vind mijn factuur een rare situatie en geeft toe dat er ergens iets niet goed gelopen is.
Heb ook reeds 2 x uitstel van betaling gevraagd in dezelfde ‘probleem-melding’ tot deze situatie uitgeklaard wordt echter afgelopen vrijdag toch een aanmaningsbrief in de mailbox ontvangen voor niet betaling van een factuur???
Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de 10 dagen te willen corrigeren?
Met vriendelijke groet,
Van Dyck Vicky