Terug

Betwisting eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Engie

31/10/2023

Geachte,Betreft mijn contract bij Engie, tot oktober 2022 betaalde ik maandelijks voor mijn vast contract 265€ p/m. Vanaf toen werd mijn maandbedrag door Engie op 205€ p/m gezet. Kinderen uit huis, dus minder verbruik.Deze week krijg ik een eindafrekening van 5500€. Ik ben mails van Engie gaan terug zoeken, bleek in augustus 2022 een mail gepasseerd te zijn met titel: Samenstelling van uw contract. Blijkbaar werd hier in aangegeven dat mijn contract van vast naar variabel is gegaan. De titel van de mail is pure misleiding!!! Daar had moeten staan aanpassing van uw contract. Ik was op de hoogte dat je geen vast contract meer kon krijgen maar niet dat een vast contract automatisch een variabel werd. Ik wil Engie dan ook in gebreke stellen na jaren vaste klant te zijn dat zij hier niet duidelijk over hebben gecommuniceerd naar mij toe. Ik krijg mijn facturen via de post en heb dan ook geen enkele reden om naar MY Engie in te loggen.

Berichten (1)

Engie

Naar: V. V.

02/11/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 31 octobre 2023 16:54À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Betwisting eindafrekening - (CPTBE01907919-26)Klacht - Betwisting eindafrekening - (CPTBE01907919-26) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform