Terug

Betwisting eindafrekening wegens niet toepassen van beloofde welkomstpremies

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. D.

Naar: Engie

15/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 2 210 659 446. Ik heb een eindafrekening gekregen begin mei 2025 voor een bedrag van 739,98 EUR. Ik betwist echter deze factuur omdat geen rekening gehouden werd met de beloofde welkomstpremies ten tijde van intekening. Op de Engie klantenzone heb ik in verband hiermee, volgende klachten ingediend: 0094151780 (10/5/2025) 0094314270 (8/7/2025) 0094319476 (9/7/2025) 0094427821 (20/8/2025) Er zijn 4 maanden verstreken sinds mijn eerste klacht en nog steeds is er geen correcte afhandeling geweest van dit dossier ! Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van de eerder verstrekte informatie ten spoedigste en uiterlijk binnen de 7 dagen te willen corrigeren? Met vriendelijke groet, Pieter Delforche

Berichten (1)

Engie

Naar: P. D.

16/09/2025

Beste mevrouw, Beste heer, Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd. Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze website www.engie.be of via uw online klantenzone. Met vriendelijke groeten Chère Madame, Cher Monsieur, Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée. Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d’améliorer la qualité de notre service. Nous mettons tout en œuvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible. Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client. Sincères salutations, Complaints Handling Team Bu Benelux Boulevard Simón Bolívar 36 1000 Bruxelles Belgium www.engie.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform