Terug

betwisting contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Mega

22/02/2022

Op 17/02/2022 werd ik telefonische gecontacteerd door een medewerker van het Adviesbureau Belgisch Energieverbond. Deze persoon (dhr Eric Hofman) heeft een hele berekening gemaakt welk contract bij welke leverancier voor mij het beste zou zijn. Op 18/02/2022 heb ik hem gebeld om hem te bedanken voor alle inlichtingen, maar dat ik nog geen nieuw contract wilde omdat ik af wilde wachten tot de einddatum van mijn huidig contract (vast contract met Engie tot 15/05/2022) dichterbij was. Tot mijn grote verbazing kreeg ik toch aanbiedingen in mijn mailbox van Mega en Octa. Ik heb daar niet op gereageerd. Tot mijn nog grotere verbazing kreeg ik vanmorgen 22/02/2022 twee mails binnen van Mega dat ik een contract heb met hun vanaf 1 april 2022. Ik heb het contract niet geopend. Mijn klantnummer zou zijn ME699525. Ik betwist ten zeerste dat ik een contract heb aangegaan met Mega en eis dus ook de directe annulering van dit contract.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform