Beste Op 11/12/19 nam ik de trein van Barvaux naar Oostende.Ik had mijn ticket op het voorhand gekocht via de site van de NMBS. Ik had de email direct ontvangen samen met mijn ticket.Echter was ik mijn ticket thuis vergeten te downloaden. Mijn 4G was op en kon deze ook niet tonen aan de conducteur.Hij gaf mij 2 opties of ik koop een nieuw ticket met een opslag van 7 euro of ik nam een regularisatiekaart.Ik koos voor optie 2, aangezien ik e-ticket had.De dag zelf kon ik niet meer kijken om deze regularisatie in orde te brengen aangezien ik pas in de avond aan kwam in Oostende.Ik ben dus de dag erna naar het NMBS-loket geweest in het station van Oostende. Ik gaf mijn regularisatie ticket af aan de mevrouw aan de balie.Zij vroeg ik mijn ticket kon tonen, zonder probleem toonde ik het ticket Barvaux -> Oostende. Zij bekeek mijn gsm scherm en zei dat ze mijn regularisatie ticket in orde geeft gebracht.Tot grote spijt is er ergens iets misgelopen want tot op heden krijg ik brieven en mails van ModeroZelf op 12/11 kwam er een gerechtsdeurwaarder om een betekening met bevel tot betalen af te geven. Ik was die dag niet thuis.Beide partijen beweren dat ik mijn regularisatieticket niet in orde heb gebracht.Ik ben 22 jaar en heb dus recht op de Youth Ticket die €6.60 kost. Ik ben woonachtig in Oostende mijn ouders wonen in de Ardennen, evenals studeer ik in Brugge.Mijn ouders bezoek ik wekelijks, mijn opleiding gaat door op maandag, dinsdag en woensdag. Met andere woorden ik neem gemiddeld 34 keer de trein neem per maand.Ik ben ervan overtuigd dat zwartrijders beboet moeten worden, maar de NMBS gaat hier een stap te ver.Na meermaals contact met NMBS / Modero, zeggen ze dat je wanneer een regularisatieticket afgeeft je een formulier mee krijgt om de boete te betwisten. Ik heb dit niet gekregen, waardoor de boete is ondertussen opgelopen tot enkele honderden euro's.De baliemedewerkster heeft niet de juiste procedure gevolgd waardoor ik de dupe ben van haar handelingen.Fouten zijn menselijk maar mogen niet te lasten zijn van derden.Door de cruciale fout van de NMBS dreigt Modero met een Beslag op goederen en dit binnenkort.Ik heb nog steeds het betaalbewijs ter beschikking en genoeg argumenten om aan te tonen dat ik betaald had voor mijn ticket. Echter vindt de NMBS dat een betaalbewijs iets onbelangrijk is.Mails van Modero kunnen gerust ook voorgelegd worden.Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.Met vriendelijke groetenJean-Baptiste Maene