Beste,- 28 januari 2024 gebruikte ik een Poppy wagen. Ik maakte een veilige rit, heb de wagen geparkeerd, nadat ik een foto stuur in de app is de rit afgesloten.- 19 februari 2024 krijg ik een mail met bericht van een boete van 225 euro. Details over de factuur: Fee for damages - drove against a curb resulting in damage to the tire and rim - €100 for new tire + €25 rim damage + €50 jockey fee + €50 processing fee- 25 februari 2024 beantwoord ik de de mail naar hello@poppy.be om dit te betwisten. Vragend naar meer bewijs dat ik verantwoordelijk ben voor de schade die pas 3 weken na de rit word gemeld.- 7 maart 2024 stuur ik een herinneringsmail omdat ik nog geen antwoord heb ontvangen, aangevuld met mijn telefoonnummer.- 11 maart 2024 krijg ik een mail van poppy, vergelijkbaar aan de eerste mail. Een boete van 225 euro met detail: Damage fee 2XXX123 28/01/2024 - No info from client, hit a curb and damaged tire - Full amount for repairs + €50 processing fee (nummerplaat gecensureerd)-diezelfde dag antwoord ik weer naar hello@poppy.be, verwijzend naar mijn eerdere mails waarin ik de schade betwist. - 18 maart heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen van poppy. Ik stuur een herinneringsmail en meld dat ik dit publiek betwist via test-aankoop. Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt