Terug

Betwist factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Luminus

08/03/2022

?Beste factuur nummer 2009166239 montant 2672,26 Hier onder mail gestuurd naar luminus zonder resultaten, ik proberen te vertellen bij Luminus in de verschillende telefoon gesprek en mails is, dat ik de fouten gedaan heb de 2 november 2020 moest 998 810 kw zijn en ik heb 988 810 kw genoteerd , dus de tweede cijfer een 8 ipv 9 met gevolg dat zo een hoge verbruik die niet normaal is , als jullie verder kijken 2017, 2018 , en vooral 2019 , ga u zien dat toen de meterstand meer was dan 2020 , wat nooit kan kloppen, omdat u zegt hetzelfde het ga altijd vooruit Ik heb alles laten controleren en alles is in orde met mijn installatie, nogmaals ik herkend dat mijn fout is, in 2020 heb ik een cijfer verkeer genoteerd, maar als langdurige klant hoop ik dat jullie deze ga verder onderzoek en u gaan zelf zien dat ik nooit zoveel kw heb verbruikt in 2021 Als u alleen kijken de laatste tussentijd meting van 30 januari 2022 , dan is mijn verbruik in vol winter veel minder is in verhouding Graag u reactie en begrip , het ga hier niet om een zoveelste ontevreden klanten die de prijs betwist , prijs is wat het is daar heb ik geen problemen mee , maar hier ga om een menselijke fout (van me ) en nogmaals verwacht ik meer begrip van jullie om verder te onderzoek wat is effectief gebeurd Mvg Votano-Claes Verstuurd vanaf mijn iPhoneOp 23 feb. 2022 om 11:02 heeft Luminus [info@luminus.be] het volgende geschreven:? Klantnummer: 147045532Beste meneer Voltano,Onlangs contacteerde u ons over uw meterstanden.Hieronder vindt u een overzicht van uw recentste meterstanden terug:Elektriciteit- 2 november 2020: 988.810 kWh (opgenomen door u)- 8 november 2021: 999.164 kWh (opgenomen door Fluvius)- 30 januari 2022: 999.810 kWh (opgenomen door u)Aardgas- 2 november 2020: 22.110 m³ (opgenomen door u)- 8 november 2021: 24.580 m³ (opgenomen door Fluvius)U merkt dat uw laatste meterstanden hoger liggen dan uw vorige meterstanden. Dit is normaal omdat u ondertussen nog energie verbruikte. U betaalt dus het juiste verbruik op uw afrekeningsfactuur van 24 december 2021 van -100,69 euro en 20 januari 2022 van 2.672,26 euro evenals op uw tussentijdse afrekeningsfactuur van 16 februari 2022 van 118,77 euro.Als u toch meterstanden betwist, vragen wij u vriendelijk om via My Luminus een betwisting in te geven en een foto van uw huidige meterstanden op te laden. Na het inloggen klikt u hiervoor op Facturen en Een meterstand betwisten waarna de rest zichzelf uitwijst.Bedankt voor uw vertrouwen in Luminus.Gelieve niet te antwoorden op deze e-mail.*Wist u dat u op uw persoonlijke klantenzone steeds een overzicht van uw facturen en betalingen kan raadplegen? Al een log in op My Luminus?Ontdek nu My Luminus, uw persoonlijke klantenzone.Deze dienst is gratis en 24u/24 beschikbaar. *Het is momenteel enorm druk bij onze klantendienst door de uitzonderlijke situatie in de energiemarkt. Om een betere dienstverlening te garanderen, staan wij u graag telefonisch te woord. Zo hopen wij uw vragen volledig en meteen correct te beantwoorden. Bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Het Luminus-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform