Terug

Betwising aanrekening telecomdiensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Telenet

12/11/2021

Beste,Ik betwist (voor de derde maal) de aanrekening van 10/2021. Ik heb dit voor de eerste keer meegedeeld via de klantendienst (via de webapplicatie) op vrijdag 29/10/2021. Daarop werd ik telefonisch gecontacteerd. Ik heb met drie verschillende medewerkers contact gehad, die mij bevestigden dat er een fout zit in de aanrekening, dat een dossiertje werd aangemaakt. Ik heb daar verder niets meer van gehoord. Op 5/11/2021 heb ik de aanrekening van 10/2021 voor de tweede maal betwist, weer via de webapplicatie. Ik heb daarop ook de domiciliëring geblokkeerd, en u daarvan verwittigd. De reden daarvoor is dat er geen reactie kwam van uwentwege en dat ik de aanrekening, waarvan uw diensten zeggen dat ze fouten bevat, niet wens te betalen. Ook op deze tweede vraag aan de klantenservice kwam geen reactie. Wel ontving ik een mail van uw dienst Credit Control die mij aanmaant te betalen als ik kosten wil vermijden. Ze claimen eigenaardig genoeg een bedrag dat lager ligt dan de aanrekening die ik betwist, maar er wordt geen woord uitleg bij gegeven. Kan u mij uitleggen hoe één en ander nu eigenlijk in elkaar zit? Hoeveel betaal ik voor welke diensten? Ik ben zeker bereid te betalen voor uw diensten maar zou graag correct behandeld worden en niet op een arbitraire en weinig transparante manier. Mag ik u in dit verband vragen mij te beantwoorden via mail op freddy.vanbogget@telenet.be zodat ik niet steeds met een no-reply wordt geconfronteerd. Ik hoop dat de zaak nu per kerende voldoeninggevend kan worden geregeld. Hoogachtend.

Berichten (1)

Telenet

Naar: F. V.

16/11/2021

Klantennummer: 572652836 Beste Meneer Van Bogget, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 16/11/2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Petra Berkelman Telenet Value CenterDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform