Geachte,Met dit schrijven wil ik u mede delen dat ik graag mijn abbonnement met klant nummer 1626520624540 met onmiddelijke ingang wil stopzetten.U kan mij via mail een retourlabel bezorgen om de modem en tv box terug te sturen.Graag wil ik toch ook even melden dat ik het bijzonder jammer vind een modem van jullie te hebben ontvangen zonder sim-kaart.Hierdoor hebben wij nog niet kunnen genieten van tadaam internet en tv.Bovendien betalen wij deze periode dubbel omdat wij nog een lopend abbonement hebben bij een andere provider.Bijgevoegd in deze mail kan u enkele foto's vinden van de problemen die ik ondervond.Op 17/07/2021 betaalde ik 50€ voor tadaam en op dag van vandaag 27/07/2021, 11 dagen later hebben wij nog altijd niet kunnen geniet van jullie diensten (internet + tv).Graag had ik het volledige abonnements geld dat ik betaald heb (50€) terug ontvangen van jullie aangezien wij betaald hebben voor diensten waar we niets aan gehad hebben.Op datum van 27/07/2021, opgemaakt te Denderbelle