Terug

Betreft: stopzetting permium abbonement tadaam + vergoeding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Telenet

29/07/2021

Geachte,Met dit schrijven wil ik u mede delen dat ik graag mijn abbonnement met klant nummer 1626520624540 met onmiddelijke ingang wil stopzetten.U kan mij via mail een retourlabel bezorgen om de modem en tv box terug te sturen.Graag wil ik toch ook even melden dat ik het bijzonder jammer vind een modem van jullie te hebben ontvangen zonder sim-kaart.Hierdoor hebben wij nog niet kunnen genieten van tadaam internet en tv.Bovendien betalen wij deze periode dubbel omdat wij nog een lopend abbonement hebben bij een andere provider.Bijgevoegd in deze mail kan u enkele foto's vinden van de problemen die ik ondervond.Op 17/07/2021 betaalde ik 50€ voor tadaam en op dag van vandaag 27/07/2021, 11 dagen later hebben wij nog altijd niet kunnen geniet van jullie diensten (internet + tv).Graag had ik het volledige abonnements geld dat ik betaald heb (50€) terug ontvangen van jullie aangezien wij betaald hebben voor diensten waar we niets aan gehad hebben.Op datum van 27/07/2021, opgemaakt te Denderbelle

Berichten (3)

Telenet

Naar: B. V.

05/08/2021

DATA NOT AVAILABLE

B. V.

Naar: Telenet

03/09/2021

Beste,Ik heb intussen zo al een 2 weken geleden de modems en tv box naar jullie terug opgestuurd.Ik heb nog altijd geen terug betaling van mijn tadaam abbonement ontvangen van jullie Mvg,Van Gyzeghem Ben

Telenet

Naar: B. V.

06/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform