BesteVandaag werd een pakket bij mij geleverd door GLS. Hoewel ik expliciet heb gevraagd bij afwezigheid bij de buren te leveren, is hier geen rekening mee gehouden. Ten eerste waren we niet afwezig. We hebben de koerier zien toekomen en zijn onmiddellijk naar de voordeur gegaan om het pakje in ontvangst te nemen. In plaats van aan te bellen, is de koerier direct via onze oprit naar de achterdeur gelopen om daar het pakket neer te zetten. Dit is al eerder gebeurd, ik heb toen klacht ingediend bij het bedrijf en het zou niet meer gebeuren. Dit is de eerstvolgende keer dat GLS levert en de koerier belt niet eens meer aan nu?!Bij deze wil ik expliciet kenbaar maken dat GLS mijn privédomein NOOIT meer mag betreden. Buiten het feit dat je dat gewoonweg niet doet, mensen hun tuin betreden zonder toestemming en met uitdrukkelijk verbod, heb ik smetvrees. Dat mensen ongevraagd mijn eigendom betreden is een groot probleem. Ze heeft mijn pakje op de vuilbak gezet ook, mijn levering kan nu evengoed in de vuilbak gegooid worden.Het pakket betrof elektrisch materiaal dat dit weekend geïnstalleerd moest worden. Maandag wordt er gekeurd en de keuring zo laattijdig nog afzeggen kan extra kosten meebrengen. Al dat gedoe had voorkomen kunnen worden door gewoon eens aan te bellen of te leveren bij de buren, zoals meermaals expliciet gevraagd is geweest.