Korte beschrijving van uw probleem
Betalen voor welke diensten???
Zouden overschakelen naar Proximus op voorwaarde dat alles in een keer zou over geschakeld worden.
Van proximus is men op 17/10 komen testen of de lijn nog werkte. daar bleek er een onderbreking ergens. Daar moest een andere dienst voor komen. Technieker bevestigde eveneens dat alles tesamen wordt overgezet.
Op dat ogenblik waren de GSM toestellen al afgesloten??
Na contact met de verkoper hebben we bewijs in mail dat het niet zo bedoeld was.
Op 14/11 komt er een faktuur, 75€ wegens laattijdige annulatie van bestelling??
en een creditnota van 10,93€??
waren bij telenet, dus daar te horen gegaan en deze bevestigde dat de nrs afgesloten waren???
Uit ontevredenheid terug naan telenet, waar we zomaar 15€ vermindering op abonnement kregen.
Is dit de gewone gang van zaken?
In de hoop op een gunstig antwoord, alvast dank.
Luc leys
Nonnenstraat 8
2470 retie
+3214670494