Hallo,
Bedankt voor de melding hiervan. De klant had ons ook rechtstreeks gecontacteerd waar we vervolgens ook de situatie hebben toegelicht. Communicatie als volgt:
Hallo,
We danken je voor jouw bericht.
Graag lichten we de situatie even toe.
Factuur met referentie VF-EV-24-34202 heb je weldegelijk betaald op 08/01/2025, vervaldatum was op 08/01/2025. De eerstvolgende ochtend wordt deze verwerkt in onze systemen. Aangezien de vervaldatum 08/01/2025 was, werd automatisch op 09/01/2025 de ingebrekestelling verstuurd.
Vervolgens geef je aan dat je het niet eens bent met het vermelden van de 2de factuur (VF-EV-25-01950) op de ingebrekestelling. De 2de factuur betreft jouw voorschotfactuur voor januari 2025 en deze werd jou toegezonden op 03/01/2025. Aangezien dit ook een openstaand factuur is, wordt deze automatisch mee opgenomen in de ingebrekestelling, die nog niet vervallen is. De vervaldatum van deze voorschotfactuur is 17/01/2025 (14 dagen na ontvangst) terwijl dat de vervaldatum van de ingebrekestelling op 24/01/2025 staat (21 dagen na ontvangst). Jouw laatste voorschotfactuur zullen we op 17/01/2025 vervolgens ook aanbieden bij de bank.
In dat opzicht zijn alle termijnen weldegelijk gerespecteerd. Graag geef ik je ook even mee dat we jou hier ook geen extra kosten voor zullen aanrekenen.
We wensen je een fijne dag toe.
Met vriendelijke groeten Best regards Salutations
Anthony EnergyVision
T: +32 9 38 38 296
HQ Ghent: Bijenstraat 28 - 9051 Ghent
Office Brussels: Laarbeeklaan 74 - 1090 Brussels
Follow EnergyVision:
Op Zo, 12 Jan om 10:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef:
91723:2909330