Terug

Betalingsverzoek - seniorenvoordeelkaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. N.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

07/02/2020

Beste,Mijn moeder is overleden op 19/01/2020 te UZ Gent.Ze lag hiervoor meer dan 2 maand in het UZ Gent.Begin deze week heb ik in de stapel post op het adres van mijn moeder een laatste herinnering betaalverzoek gezien van seniorenvoordeelkaart.be - Senicom dd. 10/01/2020.Nu heb ik vernomen via anderen en het web dat deze malafide praktijken op na houden, zou blijkbaar om fraude gaan....Vandaag zie ik bij de post op het adres van mijn moeder een brief toekomen van het incassobureau Trivion.Het schrijven staat op dd. 03/02/2020 en deze hebben de opdracht van Senicom gekregen om het bedrag van de laatste herinnering betaalverzoek binnen de 15 dagen in te vorderen.Overzicht:Hoofdsom: 29,95€Forfaitair schadebeding: 40€Maakt een tataal van 69,95€.Daar ik nu tsm mijn zus de erfgenamen zijn, hoe kunnen wij deze zaak het best verder aanpakken rekening houdend met de malafide praktijken van deze organisatie?Hoe kunnen wij deze kaart .... annuleren?Welke raad zou je me geven?Alvast bedankt.R.

Berichten (5)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: R. N.

07/02/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice van de Seniorenvoordeelpas. Uw bericht (212255) is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)----------------------------------------------Klachtenbox, 7 feb. 19:40 CETKlacht: Betalingsverzoek - seniorenvoordeelkaart (CPTBE00821350-51): ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[XZ4758-489K]

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: R. N.

11/02/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Klantenservice Seniorenvoordeelpas, 11 feb. 09:22 CETBeste,Bedankt voor uw bericht. Wat een vervelende situatie! Wij willen deze meneer graag verder helpen, echter heeft deze meneer niet eerder met ons contact gehad en hebben wij dus geen contact gegevens.Wij willen u vriendelijk verzoeken om meneer met ons contact op te laten nemen via: klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be. Dan gaan we dit natuurlijk netjes oplossen.Alvast bedankt!Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag!Met vriendelijke groet,Kyara![Seniorenvoordeelpas Logo](s:v1.seniorenvoordeelpas.nl/aanmelden/wp-content/uploads/2017/04/logo.png)----------------------------------------------Klachtenbox, 7 feb. 19:40 CETKlacht: Betalingsverzoek - seniorenvoordeelkaart (CPTBE00821350-51): ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[XZ4758-489K]

R. N.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

13/02/2020

Geachte Kyara,Zoals reeds gemeld is mijn moeder overleden op 19/01/2020 te UZ Gent. Ze lag hiervoor meer dan 2 maand in het UZ Gent. Wat me vooral kwaad maakt is dat jullie enorm agressief overkomen naar jullie klanten toe, ik mag toch veronderstellen dat mijn moeder dit was....Mag ik jullie vragen daar zij gestorven is om deze 'pas' te annuleren en bijgevolg de aangerekende kosten te laten vallen?Hopend op een positief antwoord,Alvast bedankt.Ronny

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: R. N.

13/02/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice van de Seniorenvoordeelpas. Uw bericht (213676) is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)----------------------------------------------Klachtenbox, 13 feb. 12:22 CETKlacht: Betalingsverzoek - seniorenvoordeelkaart (CPTBE00821350-51): ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) RONNY NOYNAERT ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[KZ383K-R5OY]

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: R. N.

19/02/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Klantenservice Seniorenvoordeelpas, 19 feb. 08:07 CETBeste Ronny Noynaert,Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij nog geen e-mail van u ontvangen op ons eigen e-mailadres: klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be. Wij zouden u graag op de hoogte willen stellen van de gedane acties. Zou u ons een e-mail willen sturen zodat verdere correspondentie via daar kan verlopen i.v.m. de Wet van de (AVG).Alvast bedankt!Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag!Met vriendelijke groet,![Seniorenvoordeelpas Logo](s:v1.seniorenvoordeelpas.nl/aanmelden/wp-content/uploads/2017/04/logo.png)----------------------------------------------Klachtenbox, 13 feb. 12:22 CETKlacht: Betalingsverzoek - seniorenvoordeelkaart (CPTBE00821350-51): ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) RONNY NOYNAERT ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[KZ383K-R5OY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform