Terug

Betalingsregeling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. G.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

24/07/2024

Er is een bestendige opdracht niet uit gevoerd door jullie. Daarna werd het abonnement direct geschrapt zonder verontschuldiging. Ik moest opnieuw betalen. De tweede bestendige opdracht werd wel van mijn rekening gehaald. Daarna direct invordering via een incassobureau. Ben al jaren klant. Nu heb ik al twee maanden geen toegang door een fout van jullie maar alles is wel betaald. Gelieve de laatste maand terug te betalen want ik heb hiervoor geen goederen gekregen. Evenals mijn abonnement op te zeggen want vaste klanten hebben voor jullie geen waarde. Graag antwoord

Bemiddeling door Testaankoop 28 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform