Terug

Betalingsregeling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. V.

Naar: Proximus

13/08/2025

Vandaag met proximus chat contact opgenomen en gevraagd voor een nieuwe afbetalingsregeling aangezien ik door financiële problemen momenteel niet in staat ben mijn factuur te betalen. Dit werd geweigerd. Besef dat ik al zoveel jaren klant ben bij hun, alsook al zoveel problemen heb gehad waardoor ik betaalde voor niks omdat hun diensten niet werkte. Maar nu ik dit vraag, doen ze moeilijk. Er is al een betalingsregeling lopende en deze zou ik wel kunnen betalen maar factuur van deze maand niet. Ik heb al zoveel keer gedacht om te veranderen, maar toch altijd trouwe klant gebleven. Diep teleurgesteld in Proximus!

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. V.

18/08/2025

Dag mevrouw,, Dag mijnheer, Na grondige interne evaluatie moeten wij u helaas meedelen dat het niet mogelijk is om een afbetalingsplan te activeren voor uw dossier. Wij begrijpen dat dit teleurstellend nieuws kan zijn, maar willen u erop wijzen dat er binnen onze huidige beleidslijnen en procedures geen ruimte is voor uitzonderingen of alternatieve betalingsregelingen. Wij danken u voor uw begrip en staan uiteraard ter beschikking mocht u verdere vragen hebben. Met vriendelijke groeten, Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-08-13-10.45.35.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921021174362]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform