Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie.
Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp
Betalingsproblemen
Reactie Door E-Mail Antwoorden 
(26/03/2025 13:31)
Geachte Testaankoop,
In reactie op uw e-mail d.d. 13 maart bericht ik u als volgt (uw referentie: 
@@REF_ID@f0f459ca041d71e7b0@REF_ID@@).
De bezorging van het product is niet gelukt, daar de consument op het moment dat de bezorgdienst voor de deur stond, niet aanwezig was. Om die reden is de bestelling retour genomen en verwerkt.
De consument heeft deze online bestelling in de winkel geplaatst en daar betaald. Om ervoor te zorgen dat de restitutie in gang kan worden gezet, dient de consument via een link de bankgegevens te verstrekken, anders kan de terugbetaling niet worden gerealiseerd.
De link is een aantal keer met de klant gedeeld. Zolang de klant de bankgegevens niet doorgeeft, kan MediaMarkt niet overgaan tot uitbetaling. Hierover is de klant vandaag ook over geïnformeerd.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Bram
Complaints Specialist
Referentienummer vraag 250313-000489
Gemaakt op: 13/03/2025 00:50
Laatst bijgewerkt op: 26/03/2025 13:31
Status: Onopgelost
Nog vragen?
Bezoek onze
FAQ-pagina.
Volg ons:
Media Markt
Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik
Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.
[---002:001344:03424---]