Terug

Betalingsproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. J.

Naar: MediaMarkt

13/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15 februari heb ik diepvries bij u gekocht voor €1002. Ik ontving het product niet. In overeenstemming met uw algemene voorwaarden, ik deel u hierbij mee dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van deze goederen herroep. Noch het product, noch mijn geld ontbreekt alle sporen. Het door mij betaalde bedrag van €1002 verwacht ik uiterlijk binnen 2 dagen na de datum van ontvangst van deze schrijven. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer BE56363141886788 . Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Bevestiging bestelling • Betalingsbewijs

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: S. J.

26/03/2025

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp Betalingsproblemen Reactie Door E-Mail Antwoorden (26/03/2025 13:31) Geachte Testaankoop, In reactie op uw e-mail d.d. 13 maart bericht ik u als volgt (uw referentie: @@REF_ID@f0f459ca041d71e7b0@REF_ID@@). De bezorging van het product is niet gelukt, daar de consument op het moment dat de bezorgdienst voor de deur stond, niet aanwezig was. Om die reden is de bestelling retour genomen en verwerkt. De consument heeft deze online bestelling in de winkel geplaatst en daar betaald. Om ervoor te zorgen dat de restitutie in gang kan worden gezet, dient de consument via een link de bankgegevens te verstrekken, anders kan de terugbetaling niet worden gerealiseerd. De link is een aantal keer met de klant gedeeld. Zolang de klant de bankgegevens niet doorgeeft, kan MediaMarkt niet overgaan tot uitbetaling. Hierover is de klant vandaag ook over geïnformeerd. Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Bram Complaints Specialist Referentienummer vraag 250313-000489 Gemaakt op: 13/03/2025 00:50 Laatst bijgewerkt op: 26/03/2025 13:31 Status: Onopgelost Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: Media Markt Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:001344:03424---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform