Beste VI I ,Bedankt voor uw bericht , uw klant kregen we van het test aankoop platform. Alvast ??????onze excuses voor het ongemak betreffende het aanmaken van uw verzending.Dergelijke incidenten kunt u via onze website melden via onderstaande link en u dient geen telefonische contact met ons op te nemen:s:support-dpdbelgium.packlink.com/hc/nlEenmaal op het platformscroltu helemaal naar beneden en klikt u op ik wil gepersonaliseerde hulp .Vervolgens wordt u doorgestuurd naar de volgende pagina waar u kunt kiezen uit verschillende categorieën.Indien u niet over een factuur/referentienummer beschikt en dus ook niet over een UN-nummer , klikt u best opAndereVoorvallen.Eenmaal u de gevraagde informatie heeft ingegeven ontvangt u een bericht van packlink met de vervolg-stappen.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen aarzel dan niet om ons te contacteren.We wensen u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------