Beste,
Vandaag kreeg ik weeral een rekening van 30 euro om te betalen zonder enige uitleg waarvoor deze betaling is. Zijn sinds oktober bij telenet en de laatste keer dat ik naar jullie gebeld heb, hebben jullie gezegd dat alles ok was en dat er geen openstaande facturen meer waren?
Dit is nu al 8 maanden aan de gang. Wordt het nu wel serieus beu. Blijft maar duren. En weet dan zelfs niet eens voor welke reden.
Zouden jullie a.u.b. nu alles eens willen afsluiten.
We hebben 1 provider. 2 providers hebben we niet nodig en bovendien zijn we geen klant meer bij jullie.
Zie onderstaand bericht.
Maria Van den Broeck
Je betaling uit het oog verloren?
Beste klant,
Vergetelheid? Dat kan gebeuren. Het kost je nog niks.
Vandaag heb je nog een onbetaald bedrag voor je telecomdiensten.
Totaal open bedrag : € 30
Betaal dit zo snel mogelijk! Je hebt 4 dagen na deze gratis betalingsherinnering om te voorkomen dat je 10 EUR moet betalen voor de volgende herinnering.
Geregeld in 1 minuut
Gebruik je MyProximus nog niet? Registreer je snel hier. Natuurlijk kan je ook betalen via overschrijving.
Rekeningnummer : BE82 2100 0008 8968
met als mededeling +++753/7522/99965+++
Heb je intussen al betaald? Dan kan je dit bericht negeren. Het kan tot 3 dagen duren vooraleer we de betaling ontvangen.
Betaal nu, zodat je kan blijven