Terug

Betalingsproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: Farmaline

29/04/2025

Meer als een maand geleden (18/03) had ik een bestelling gedaan van x-tal euro’s. Door Bpost kon het pakketje niet geleverd worden. Ik vraag Farmaline of het mogelijk is om mijn geld terug te storten. Op 31/03 krijg ik een mail met antwoord dat dit max. 15 dagen zal duren, geen probleem. Na 16 dagen herinner ik hun met dezelfde vraag. Afgelopen woensdag 16/04 krijg ik terug een mail met de mededeling dat dit nog zeker 30 werkdagen kan duren. Gerechtelijke gezien als consument moeten zij mij dit bedrag terug storten na 14 dagen.ik heb gisteren nogmaals een herinnering mail gestuurd en heb gemeld dat ik inlichtingen ben gaan vragen aan mijn juridische adviseur maar ik krijg geen gehoor na vele mails gestuurd te hebben en meermaals gevraagd te hebben voor een antwoord, krijg ik die op heden niet. Ik heb 2x gebeld (KS) 1ste keer - mevrouw, beweerde eerst dat ik nooit iets besteld had, na 10min vond ze mij. Uiteindelijk als ik mijn geld vroeg en mij ni wou geven smeet ze de telefoon toe… 2de keer gebeld zeiden ze dat er problemen waren en dat ze de wetgeving kennen maar dat ze niks konden doen omdat dat niet hun dienst was.

Berichten (2)

E. R.

Naar: Farmaline

02/05/2025

Even een antwoord op uw mail Beste, Ik heb tot op heden nog steeds NIET ontvangen. Ik vind het dan ook enorm jammer dat na x-tal mails te hebben gestuurd nu pas een reactie krijg omdat ik Testaankoop gecontacteerd heb. Ik veronderstel niet dat ik u de Belgische consumenten wetgeving moet uitleggen? Maar om even op te frissen: na 14 DAGEN moet de consument TERUGBETAALD worden. We zijn een kleine 8WEKEN verder. En ik heb gelezen dat ik niet de enige ben. Een schande eigenlijk voor zo een groot bedrijf. Dus wanneer mag ik het nu terug ontvangen?? Bestelling hebben jullie inderdaad op 28/03 aangekregen. In de mail zou ik binnen 15 dagen mijn geld terugontvangen. Dat zou ten laatste op 11/04 moeten teruggestort worden. Woensdag 16/04 stuur ik terug een herinnering mail om te vragen waar mijn geld blijft. Dan krijg ik op 18/04 een bericht dat dit 30(?!?!) werkdagen zou duren. Dus neen jullie hebben zich niet aan de wetgeving gehouden en zoals u beweert. Dus waar is mijn geld?

E. R.

Naar: Farmaline

11/06/2025

Nog steeds mijn geld niet ontvangen !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform