Ik heb een auto ongeval gehad op 13/02/2024 met totaal verlies en heb tot heden nog altijd geen vergoeding ontvangen , alsnog de tegenpartij zelf verklaard dat hij mij heeft aangereden , en Belfius heeft voor mij een advocaat aangesteld voor die zaak maar ik word totaal niet verder geholpen nog door de advocaat , nog door Belfius ik mag bellen dagelijks nooit word er mij geantwoord , ik weet niets hoe het verloopt of het nog lang gaat duren of hoe de zaken staan totaal niets , kan toch niet zijn dat je word aangereden met totaalverlies als gevolg en meer dan 14 maanden geen auto meer hebt en met een maandelijkse last van terugbetaling van lening , ik heb de advocaat 1x gezien en 2x aan de lijn gehad tot nu .Als ik dan bel naar mijn Belfius kantoor voor meer info de persoon van de verzekering is er niet of is in vergadering of krijg je als antwoord bel naar Brussel hoofdkantoor , wat ik ook doe en daar word gezegd we hebben er geen zicht op het dossier ligt bij de advocaat , maar ja krijg ook nooit de advocaat aan de lijn , ik word altijd maar telkens doorgestuurd meer dan 14 maanden lang , is dit nu de manier van werken ??? Als ik rekening krijg staat er wel bij betalen voor die datum ! maar als je zelf iets voor hebt moet je maar geduld hebben hoelang wie weet dat ik alleszins niet , dit is dan klantvriendelijk ??