Terug

Betalingsproblemen - niet afsluiten van diensten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

S. H.

Naar: Proximus

18/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij uw onderneming op naam van Wouter Diependaele, is nummer 82122109316. In april heb wij het contract met uw onderneming stopgezet en ben ik overgestapt naar een andere leverancier in het kader van de easy switch. Ik stel echter vast dat u mij nog steeds deze diensten factureert (laatste Facturatienummer 7442052119) terwijl ik thans een contract bij een andere leverancier heb lopen. Deze aanrekeningen sinds april en andere toekomstige facturen zal ik uiteraard niet betalen, buiten de afrekening van de iPhone door het stopzetten van het contract. Na verscheidene contactmomenten en pogingen met uw diensten, weigert men onze diensten ook stop te zetten aangezien er inderdaad nog rekeningen openstaan. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 15 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet, Wouter Diependaele


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform