Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

G. M.

Naar: NortonLifeLock

24/09/2024

Mevrouw, mijnheer Ik vraag je hulp om 155,36 euro terug te krijgen van Norton antivirus. Bij nazicht van mijn bankrekening is gebleken dat ik - op 29.01.24 69,99 euro betaald heb voor het programma Norton NP 2967 10244 en - op 19.02.24 52,59 euro voor Norton NP 2969 66022 - op 10.04.24 32,78 euro voor Norton NP 2986 18605. Ik heb dat virusprogramma nooit besteld. Waarom zou ik? Ik heb immers een abonnement op Norton utilities ultimate en op Norton 360. Norton verdedigt zich met de bewering dat de drie NP's al meer dan 60 dagen geleverd zijn maar ziet over het hoofd dat ik ze niet besteld heb. Trouwens 155,36 euro aanrekenen voor een antivirusprogramma is abnormaal veel. Ik hoop dat jij mijn probleem aanhangig maakt en succes behaalt waarvoor ik je nu al heel fel bedank. Vriendelijke groeten van Marcel Jaspers, echtgenoot van Gaby Martens. Mijn e-mailadres: marcel.jaspers@telenet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform