Geachte mevrouw/heer,
Op 28/08/2022 ben ik op de luchthaven van Zaventem aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr. SN3263 naar Zakynthos met uw maatschappij.
Op de luchthaven vernam ik via het vertrekbord dat deze vlucht vertraging had; het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen.
Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas na 15:00 en kwam het meer dan 3 uur later dan gepland aan op zijn bestemming.
Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om de schadevergoeding ten bedrage van 400€ per passagier (onder 3500 km) zo spoedig mogelijk te storten.
Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal €1600. Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen door overschrijving op de rekeningnummers die doorgegeven zijn. Dit is me al meer dan twee jaar geleden beloofd, zonder hier actie in te nemen. Na tientallen mails, telefoons én klachtenformulieren op jullie site, worden wij nog steeds niet geholpen.
Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,.