Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Worldline

05/02/2025

WorldLine behandelt klachten ivm aankopen met Mastercard. Wanneer een bestelling/betaling met Mastercard uitgevoerd wordt, en dat product wordt niet geleverd dan moet WorldLine volgens de reglementen van Mastercard dat bedrag ook terugbetalen. Op 1 januari 2025 bestelde ik bij de internetwinkel Practicein (https://www.practicein.com/) 3 items. Uiteindelijk werd er tot nu toe slechts 1 artikel geleverd. Van de 2 andere geen spoor, een verlies van meer dan 109 euro. Omdat de levering uitbleef heb ik eerst, tot 3 maal toe, klacht ingediend bij die internetwinkel, zonder resultaat. De trackingpagina's geven ook andere info dan die door Practicein verstrekt. Daarna sprak ik dus de diensten van WorldLine via de website MijnKaart. Ondanks dat ik meteen alle info duidelijk heb toegevoegd, vragen ze daar eerst de communicatie op met Paypal. Maar Paypal is een financiële tussendienst op internet, en niet de verkoper. Tot 3 keer toe wijs ik WorldLine hierop, maar zij weigeren het dossier verder te onderzoeken. Daarop ben ik dan ook genoodzaakt, als abonnee van Test Aankoop, klacht in te dienen bij uw diensten. Hopelijk met een positiever resultaat.

Berichten (1)

Worldline

Naar: L. D.

11/02/2025

Hallo, Bedankt voor uw email. Wij informeren u dat onze dienst de kaarthouder heeft gecontacteerd om meer informatie te verkrijgen om de betwistingprocedure voor de niet-ontvangen producten te kunnen starten. We hebben niet alle details van de betaalde en niet-ontvangen bestelling ontvangen. We hebben ook een herinnering gestuurd, maar de kaarthouder heeft ons de gevraagde informatie niet verstrekt. Aangezien we gebonden zijn aan de regels van Mastercard en Visa, mogen we de kaarthouder informeren over zijn gebrek aan reactie en de zaak sluiten als we alle informatie voor een Chargeback-verzoek niet ontvangen. Als hij met de benodigde informatie terugkomt, zal onze dienst zijn dossier heropenen. Met vriendelijke groeten, Monica Iancu Fraud Dispute Officer Issuing Dispute Fraud Tel.:+32 (0)2 205.85.85 Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg 1130 Brussels Belgium s:mijnkaart.be s:macarte.be Hoe contact met ons opnemen? Via e-mail: door een antwoord te sturen op dit e-mailbericht via de 'reply' functie. Het is belangrijk dat u op deze manier contact met ons opneemt voor een vlotte opvolging van uw dossier (niet onder vorm van het opstellen en versturen van een nieuwe e-mail.) Via telefoon: +32 (0)2 205 85 85. (na uw taalkeuze, kies optie 2, en voer snelcode 1200 in om rechtstreeks doorgeschakeld te worden met een medewerker.)* Vermeld altijd de referentie die bovenaan deze e-mail staat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform