WorldLine behandelt klachten ivm aankopen met Mastercard.
Wanneer een bestelling/betaling met Mastercard uitgevoerd wordt, en dat product wordt niet geleverd dan moet WorldLine volgens de reglementen van Mastercard dat bedrag ook terugbetalen.
Op 1 januari 2025 bestelde ik bij de internetwinkel Practicein (https://www.practicein.com/) 3 items.
Uiteindelijk werd er tot nu toe slechts 1 artikel geleverd. Van de 2 andere geen spoor, een verlies van meer dan 109 euro.
Omdat de levering uitbleef heb ik eerst, tot 3 maal toe, klacht ingediend bij die internetwinkel, zonder resultaat. De trackingpagina's geven ook andere info dan die door Practicein verstrekt.
Daarna sprak ik dus de diensten van WorldLine via de website MijnKaart. Ondanks dat ik meteen alle info duidelijk heb toegevoegd, vragen ze daar eerst de communicatie op met Paypal. Maar Paypal is een financiële tussendienst op internet, en niet de verkoper. Tot 3 keer toe wijs ik WorldLine hierop, maar zij weigeren het dossier verder te onderzoeken.
Daarop ben ik dan ook genoodzaakt, als abonnee van Test Aankoop, klacht in te dienen bij uw diensten. Hopelijk met een positiever resultaat.