Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

M. H.

Naar: bpost

30/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 24 oktober 2025 heb ik een bestelling geplaatst. Dit pakket heb ik op 30 oktober ontvangen. De pakketbezorger heeft dit pakket aan mij bezorgd. Het pakket was volledig opengemaakt, het kleefband aan de bovenkant was verwijderd en er zat een elastiek rond. Zo viel de doos net niet uit elkaar (zie foto's). Er was 1 artikel niet aanwezig in de doos. Ik heb toen ook onmiddellijk contact opgenomen met zalando. Enkele dagen later lieten ze mij weten dat ze een onderzoek opgestart hebben en dat ze konden zien dat het pakket in goede staat verstuurd werd. Het onderzoek werd hierbij afgesloten en verder konden ze mij niet helpen. Ik heb toen contact opgenomen met Bpost. Zij hebben mij laten weten dat Zalando met hen contact moet opnemen zodat er een onderzoek kan opgestart worden. Ze vertelden mij ook dat beide partijen dan zullen kijken voor een oplossing. Hierna heb ik opnieuw zalando gecontacteerd en hen gevraagd om Bpost te contacteren om zo een onderzoek op te starten. Dit werd geweigerd. Ondertussen heb ik al meerdere keren de klantendienst gecontacteerd, zonder succes. Op 17 november kreeg ik plots een melding dat de betaalstatus 'voltooid' was (zie foto), dus dacht ik dat dit in orde gebracht was. Enkele dagen geleden heb ik nu een betalingsherinnering gekregen om het bedrag van €49,99 te betalen. Nu staat de betaalstatus ook niet meer op 'voltooid', maar staat er 'nog te betalen'. Toen heb ik opnieuw contact opgenomen met zalando om dit na te vragen. Zij beweren dat ze dit nooit als 'voltooid' gezet hebben en dat ik het bedrag dus nog steeds moet betalen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk €49,99 en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

M. H.

Naar: bpost

30/11/2025

Beste, Dit is het meldingsnummer dat ik heb doorgekregen van Bpost: CAS-613913-H1N0V6 Dit nummer zullen jullie nodig hebben om contact met hen op te nemen. Met vriendelijke groet

Bemiddeling door Testaankoop 03 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform