Geachte mevrouw/heer,
Op 10-6-2024 verzocht ik u per mail om mij de herstellingskosten van mijn Bosch grasmaaier terug te betalen. Als bijlage zond ik u de aankoopfactuur en een uittreksel van Beobank van de betaling hiervan met mijn mastercard, herstelbon en betaalbewijs, en garantiebewijs van Bosch.
U opende een dossier met referte 08188414 doch tot op heden kreeg ik geen enkele reactie op mijn vraag ondanks een herinneringsmail van 26-6-24, enkele telefoons naar jullie dienst waarbij ook een van jullie collega's reeds 2 herinneringen naar de dossierbeheerder zond. Blijkbaar was het niet mogelijk om met de dossierbeheerder persoonlijk verbonden te worden.
Het probleem: op 24-5-2020 kocht ik een Bosch grasmaaier bij Hubo. Op 15-5-2024 bracht ik deze naar Hubo om te laten herstellen.
Bosch bood een 3-jaar garantie die verstreken was. Daar ik deze heb aangekocht met een Beobank mastercard heb ik recht op een extra jaar garantie om de herstelkosten terug te vorderen. Ik bracht de grasmaaier binnen bij Hubo binnen de termijn van dit extra jaar, zie herstelbon.
Daar ik reeds meer dan 2 maanden wacht op een reactie, verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30-8-2024 mijn herstellingskosten terug te betalen.
Met vriendelijke groeten,
Greta Hendrickx
Bijlages:
de aankoopfactuur en een uittreksel van Beobank van de betaling hiervan met mijn mastercard, herstelbon en betaalbewijs, en garantiebewijs van Bosch. Kopie van mijn mails.