Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. D.

Naar: Eneco

22/03/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer ... van 14/03/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 14/03/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 408.79. Dat moet echter een vergissing zijn: zie vorige klachten en bijlagen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 0, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Eneco

Naar: L. D.

24/03/2025

Beste, Wij ontvingen uw klacht in goede orde. Uw dossier zal via referentie 12347419 behandeld worden. We nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Kenny Schouppe External Complaints Optimization Expert Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 22 maart 2025 15:00 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: Betalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Eneco

Naar: L. D.

26/03/2025

Beste Lieven, We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop. Uit nazicht zie ik dat je voor je leveringsadres'S Gravenstraat 50 in Roeselareklant bent bij ons sinds 17-12-2024. Dit voor zowel aardgas als elektriciteit. In bijlage een chronologisch rekeningoverzicht van je facturatie. Op 25-2-2025 hebben we volgende 2 afrekeningen opgemaakt: - Afrekening141121005039: periode17/12/2024 - 31/12/2024. De reden dat we voor zo een korte periode een afrekening hebben opgemaakt is omdat er vanaf 1-1-2025 een fusie was bij je netbeheerder waardoor we voor deze datum van 31-12-2024 meterstanden hadden doorgekregen - Afrekening141121005040: periode01/01/2025 - 05/02/2025. Dit betreft je slotafrekening. We hebben namelijk een bericht ontvangen dat zij jouw levering voor aardgas overnemen vanaf 5-2-2025. Voor elektriciteit zal je levering bij ons worden stopgezet op 30-4-2025 naar aanleiding van een leverancierswissel. Op 14-3-2025 hebben we een weigering gekregen op je domiciliëring voor het aangeboden bedrag van 408,79€. Dit kan je ook terugvinden op het rekeningoverzicht in bijlage. In tussentijd hebben we opnieuw een bedrag aangeboden bij je bank. Indien hier weer een weigering van je bank zou op komen raden we je aan om je openstaande saldo per overschrijving te betalen opIBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/3905/76047+++. Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder! Ik wens je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Tom Polyvalent Medewerker EACH VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 22 maart 2025 15:00 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: Betalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform