Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. D.

Naar: Eneco

10/05/2025

Beste, Zou het mogelijks zijn om een afbetalingsplan uit te werken voor factuur (zie bijlage) van 24/04/2025. Ik heb al verschillende keren geprobeerd om contact op te nemen via de klantendienst van Eneco maar helaas zonder resultaat en dus probeer ik het nu via Testaankoop in de hoop om nu wel een antwoord te krijgen op mijn vraag. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 81 van voorschotfactuur op 14/04/2025, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Alvast bedant

Berichten (1)

Eneco

Naar: L. D.

20/06/2025

Beste Lieven, We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop. Uit nazicht zie ik dat mijn collega jou hierover op 12-5-2025 onderstaande e-mail heeft gestuurd. “ Ik heb je vraag over je betaalplan goed ontvangen, uiteraard wil je in orde zijn met je betalingen. Jouwtotaal openstaande saldobedraagt op dit moment€1105,27. Voor de openstaande€1004,27(= het openstaand saldo zonder de laatste voorschotfactuur en aanmaankost) is een betaalplan mogelijk. We splitsen dit bedrag voor je op in12schijvenvan: €83,79voor de eerste schijf €83,68voor de volgende schijven. Je eerste schijf betaal je voor24/05/2025. De vervaldatum van elke maandelijkse schijf is de 24ste van de maand. Schrijf het bedrag steeds over op onderstaande rekeningnummer met deze gestructureerde mededeling. Rekeningnummer Eneco: BE50 0018 1567 6918 Gestructureerde mededeling:+++005/3905/76047+++. Om te voorkomen dat je geen betaling mist, adviseren wij onze klanten voor de duur van het plan eendomiciliëring in te stellen. Neem contact op met onze klantendienst, wij helpen je graag hiermee, of stel makkelijk een automatische betaling in via My Eneco, bij Betaalmethode. Wij zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 015 25 66 66 van maandag tot en met vrijdag tussen 8 uur en 18 uur. In een aparte mail ontvang je binnen 24-48 uur automatischeenmaligde details en de bevestiging van je betaalplan. Uiteraard blijf je ook je voorschotfacturen ontvangen, deze bedraagt maandelijks €81. Deze en alle andere informatie vind je terug opMy Eneco. “ Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder! Ik wens je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Tom Polyvalent Medewerker EACH VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 10 mei 2025 11:31 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: Betalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform