Geachte mevrouw/heer,
Op 14 april 2025 heb ik in uw online winkel onder bestelnummer 11003133500525 een bestelling geplaatst bestaande uit twee kettingen, een topjesset en twee rokken, waarvoor ik het bedrag van 187,85 inclusief verzendkosten heb betaald.
Omdat ik op 13 april ook al twee topjes had besteld, zijn beide bestellingen samengevoegd in één pakket. Na ontvangst heb ik besloten gebruik te maken van mijn herroepingsrecht. Op 28 april 2025 heb ik beide bestellingen in datzelfde pakket aan u teruggestuurd via track & trace code 323212278100179057932050. Van de volledige bestelling heb ik enkel één rokje behouden en daarvoor heb ik betaald. De rest van de artikelen, waaronder beide kettingen, heb ik correct retour gezonden.
Tot mijn verbazing ontving ik nadien bericht dat ik alsnog zou moeten betalen voor de Pilgrim ketting – ox silver ter waarde van €32,95 met als reden dat deze zogezegd niet is geretourneerd. Dit is onjuist, want ook deze ketting zat mee in het geretourneerde pakket.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om dit recht te zetten en het onterecht gevorderde bedrag van €32,95 + 5 euro invorderingskosten zo spoedig mogelijk te vergoeden dan wel te laten vallen. Tot op heden heb ik hierover nog geen correct antwoord ontvangen.
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van dit schrijven. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Britt De Witte
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs