Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

E. V.

Naar: bol.com

26/08/2024

Korte beschrijving van uw probleem Op 21 augustus heb ik een bedrag gestort op bol. 728.12 euro op bol. com Utrecht. Geld van mijn rekening nummer maar nooit mail. aangezien ik nadien nooit bestellingsnummer doorkreeg via mail en in mijn account ook geen bestelling terug te vinden is.ref waar ik op gestort heb C4h21AG01S00000C Vermoedelijk betalingspeobleem tijdens bestellen. Ik moet gewoon geld terug krijgen. Ondertussen onder nieuw bestellingnummer bestelling lopende Kan u mij op de hoogte houden van jullie oplossing? Mvg, Eva

Berichten (2)

bol.com

Naar: E. V.

26/08/2024

Goedemiddag Eva,Bedankt voor je bericht. Zou je het bestelnummer van de nieuwe bestelling kunnen doorgeven?Met vriendelijke groet,BolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 26 augustus 2024 05:30Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Betalingsprobleem‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

bol.com

Naar: E. V.

26/08/2024

Goedemiddag Eva,Bedankt voor je bericht. Zou je het bestelnummer van de nieuwe bestelling kunnen doorgeven?Met vriendelijke groet,BolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 26 augustus 2024 05:30Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Betalingsprobleem‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform