Terug

Betalingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

N. M.

Naar: bpost

14/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16 september is een dossier geopend ivm met een verzekerde verzending die maar biet doorloopt na enkele mails ivm de inhoud betaling en dergelijke valt de communicatie echter stil en gebeurt er niks meer. Na enkele telefoons werd het 1ste dossier plots afgesloten zonder communicatie en wat er nu cerder gebeurt. Ondertussen zijn er al 2 nieuwe dossiers opgestart maar ook hier komt geen enkele communicatie op indien het pakket verloren is hadden wij graag dat dit vergoed word. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van 250€ te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform