Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. H.

Naar: ZALANDO

04/11/2025

Beste, Er is een pakket van zalando bij mij aangekomen (volledig opengemaakt en terug ‘dichtgemaakt’ met een elastiek). Ik stuur hiervan enkele foto’s ter verduidelijking. Ik stuurde hiervoor een mailtje met uitleg en de foto’s ook in bijlage naar zalando. Ze zijn hierbij een onderzoek opgestart en hebben mij ondertussen laten weten dat het onderzoek afgerond is en dat zij alles goed opgestuurd hebben. Nu vragen ze om het bedrag te betalen. Ik heb hen ondertussen ook opgebeld, maar ze kunnen niets voor mij doen. Ze vragen opnieuw om het bedrag (€49,99) te betalen. Hiermee ga ik niet akkoord, vandaar dat ik klacht wil indienen. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. Alvast bedankt voor een antwoord terug. Met vriendelijke groeten, Marijke Hostyn

Bemiddeling door Testaankoop 04 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform