Terug

betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

W. W.

Naar: ZALANDO

12/06/2024

Beste, ik heb op Zalando een bestelling geplaatst voor een bedrag van iets meer dan € 600. Op voorhand gevraagd of dit met cadeaubonnen betaald kan worden, waarop het antwoord ja was. Dus cadeaubonnen gekocht, op account gezet en gevraagd of het saldo verrekend kon worden. Blijkt er ineens een nieuwe regel te zijn waarbij het maximaal bedrag te betalen met cadeaubonnen € 200 is. Dit is toch ook geld?! Is dit wettelijk? Bovendien zijn medewerkers zelf niet op de hoogte. Voorstel tot oplossing van Zalando was opnieuw alles bestellen in verschillende bestellingen!!! Hallo klantvriendelijkheid en transportkosten? Milieu is bijkbaar ook niet belangrijk. Het ergste moet nog komen: ik heb dit dus gedaan en toen heeft Zalando de retour verwerkt op de nieuwe bestelling in plaats van op de oude bestelling! Ze weigeren dit recht te zetten, en dit is eigenlijk het echte probleem: ik heb al minstens 15 personen aan de lijn / per mail gecontacteerd. Escaleren naar een manager / teamleader is ook onmogelijk want 'doorverbinden gaat niet'. Elke telefoon kan al sinds 2004 doorverbinden. Dit zijn echt wanpraktijken om klanten te doen afdruipen en dit maakt mij ontzettend kwaad. Ik eis: - dat alle openstaande bestellingen betaald worden met het bedrag op mijn account - dat alle herinneringskosten kwijtgescholden worden - uiteraard is dit allemaal door de administratieve rompeslomp bij Zalando die maar niet opgelost geraakt - een schadevergoeding voor alle moeite die ik al 5 weken aan een stuk doe. Alvast bedankt om mij te helpen, Test-Aankoop! Met vriendelijke groeten, Wouter Winten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform