Terug

betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. T.

Naar: Orange

16/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 20/09/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 189.32. Dat moet echter een vergissing zijn. ik was niet op de hoogte van de voorwaarden. heb geen uitleg gekregen van de externe firma die me dit contract voorlegde. ik ben privé al jaren klant en heb al altijd op tijd betaald en nu heb ik het gevoel dat ik wordt opgelicht. ik heb 6GB buiten mijn bundel gesurft en moet daar voor bijna 190 euro betalen. mijn abonnement nu is 12 euro voor 8GB. ik ga daar zelden tot nooit buiten. Die 1ne maand heb ik een gsm van het werk en verbruik ik opeens 26GB? ik heb gevraagd voor een compensatie van jullie kant want de jullie klanten dienst heeft me verteld dat dit mogelijk is maar toch willen jullie daar niet in mee gaan. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 189.32, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 25 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform