Terug

betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Colruyt

10/07/2025

zie mijn klacht van 08.07 in veerband met het onterecht schrappen van mijn betaalfunctie op hun Xtra-kaart. Uw ontvangstmelding zonder nummer. Klantendienst Colruyt heeft volgende dag toch rekening gehouden met mijn bezwaar en de functie hersteld ... volgens hun een éénmalige en uitzonderlijke actie ...Ze gaan er wel mee rekening houden om processen eventueel bij te sturen. Zaak dus gesloten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform