Geachte mevrouw/heer,
Op 25 juli 2024 heb ik bij u een reis geboekt met boekingsnummer 4356390321 Normandie met hotel la romantica van 4 aug tot 8 aug
op 4 aug blijkt dat u de reservering niet hebt uitgevoerd en stonden wij op straat aan ons hotel
Wij zijn tine geldhof en lindsey devolder
We hebben deze zomer voor de 1ste maal een reis gebookt via booking.com.
We hebben erorm slecht gevaren met booking en graag willen we vragen om het nodige te doen voor ons en ons te helpen.
ons verhaal
we hebben op 25 juli 2024 een reis geboekt naar normandie en een hotel geboekt in pennepedie hotel le romantica via booking op de site online ging het redelijk vlot en konden we direct 554.55 euro betalen via BC met als opmerking deze boeking is niet tergbetaalbaar.(1) alles is goed verlopen en jeugden we op onze reis
op 27 juli jullie kregen we slecht nieuws en moesten we de reis annuleren
We hadden contact opgenomen via booking en het hotel om de reis te annuleren we kregen het bericht dat we een keuze moesten maken van ben je zeker om te annuleren of de reis zou toch nog doorgaan
op 29 juli hebben we de beslissing genomen om de reis te laten doorgaan. we hebben de keuze gemaakt op booking om toch de reis laten doorgaan we kregen een mail via booking " Bedankt voor uw antwoord.Uw reservering blijft actief"(2)
op 30 juli kregen we bericht via booking om het uur van checktijd door te geven en als er vragen zijn dat we moesten contacteren. we vertrouwden ons op booking en gingen met een gerust hart vertrekken.
op 4 aug was onze grote dag en gingen we vertrekken het was 4 uur rijden en zagen het helemaal zitten. Die ochtend om 10.08 kregen we nog een bericht dat we nog konden reserveren om savonds daar te eten in het restaurant van het hotel we hadden voorrang omdat we daar verbleven.
na 4 uur rijden kwamen we aan bij het hotel het was rond 17u een mooie zondag daar in frankrijk
we wilden ons inchecken met de naam tine geldhof en kregen direct antwoord we vinden jullie niet terug. de reis is geannuleerd
we verschoten en deden het verhaal dat we via booking bericht hadden gekregen (uw reservering blijft actief.. de meneer aan de balie zei dat hij van niets wist en niets gehoord heeft en konden ons niet helpen.
we vroegen om ons te helpen om 1 nacht te verblijven en kregen dierect antwoord dat het hotel vol was
we zijn dan op de parking beginnen zoeken op booking om een ander hotel en de hele dag proberen te bellen naar booking we namen na 12 min op en na 3 minuten afgesloten wonder boe of ba blijkbaar kan je maar 15 min bellen naar booking we kregen dag erna een mail van booking dat het vervelend was voor ons en dat we ze konden bereikeen via via maar niets in plaats dat we ons helpen...
Ik wens dan ook mijn geld terug. Ook meen ik recht te hebben op een schadevergoeding.
Ik vraag u daarom om binnen de 10 dagen het bedrag van 554.55 euro op mijn banrekening BE14 7380 1245 1283 te willen betalen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie boeking
• Kopie betalingsbewijs