Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

N. C.

Naar: Brico Belgium

06/07/2025

Beste, Ik heb op 1/07/2025 om 09u35 een airco besteld bij Brico. Dit met de optie 'click & collect'. Het bedrag van 999,00 euro is onmiddellijk van mijn bankrekening gegaan. Ik heb hiervoor mijn bankafschrift als bewijs van betaling. Ik heb echter geen orderbevestiging gekregen van mijn aankoop. Ik heb hiervoor meermaals gebeld naar de hoofdzetel en naar de winkel in kwestie. Beiden zeggen dat ze niets kunnen doen zonder ordernummer. Ik ben mijn geld echter wel kwijt. Ik heb ondertussen ook gemaild dat ik geen airco meer wil, maar dat ik wel mijn betaling wil teruggestort krijgen.

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: N. C.

07/07/2025

Beste Nathalie, We hebben je terugbetaling net in orde gebracht. Binnen maximaal 7 werkdagen is je geld op de rekening. Je ontving hierover ook een aparte e-mail via je dossier bij ons. Onze excuses voor het ongemak. Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement, Justin Douze Klanten Service Clientèle Alfons Gossetlaan 46 1702 Groot-Bijgaarden België - Belgique www.brico.be --- disclaimer --- www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform