Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: AH - Albert Heijn

27/06/2024

Albert Heijn in Antwerpen centraal station geopend vanaf eind 2023. Er staan rond 30 kaart-kassas voor betaling en 1 kassa voor cash betaling die altijd druk is! Waarom 30 kassa's voor bankkaart en 1 kassa voor cash? Ik heb geen keuze maar kaart betalen wegens de drukte op cash kassa! Waarom pressen ze klanten om met kaarten te betalen?

Berichten (1)

AH - Albert Heijn

Naar: M. H.

27/06/2024

Beste Mohammed,Vervelend te lezen wat je hebt ervaren in de winkel. We nemen je klacht zeer serieus en zullen dit melden bij het management-team van de winkel. Wist je dat je een klacht over een winkel ook altijd kan doorgeven viaah.nl/klantenservice/feedback?Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 27-6-2024 13:00Aan: klantenservice@ah.beOnderwerp: Betalingsprobleem‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.thread::Ua08QdJ_Ek6vNQX7YCIlikY::


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform