Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

M. C.

Naar: Luminus

08/08/2024

Wij zijn al een paar jaar weg van luminus. Wonen zelfs ondertussen in Nederland en er word nog steeds geld van de rekening gehaald op domicilie van luminus. Ondertussen al een bedrag van 591 betaald en nu terug een factuur van 795 euro gekregen. Wat absurd veel is . Ze kunnen toch ook niet blijven geld afnemen. De laatste factuur dacht ik is van 02 05 2022.kunnen jullie mij daar bij helpen aub? Het is niet dat ik niet wil betalen maar zo kan dat niet verder ,ik ben toen ook vertrokken omdat ik het geen goede klantenservice vond bij luminus. Alvast bedankt ,

Berichten (1)

Luminus

Naar: M. C.

13/08/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,LuminusVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: Thursday, 8 August 2024 20:00Aan: Priority priority@luminus.beOnderwerp: Betalingsprobleem‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Bemiddeling door Testaankoop 23 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform