- Typ uw reactie boven deze regel -Evelien Hendrikx (vidaXL) 19 jul 2024 07:57 CEST Beste Marc,Bedankt dat u contact heeft gezocht met vidaXL. Om u zo goed mogelijk te helpen is uw case doorgezet naar het escalatieteam en zal deze verder door mij of door een van mijn collega's worden behandeld. Wij doen ons best om u zo snel en goed mogelijk verder te helpen.Onze excuses dat wij de foute prijs hebben geadverteerd op 2dehands.be, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb dit dan ook intern doorgezet zodat wij deze fout zo spoedig mogelijk van de website kunnen verwijderen.Zojuist heb ik een gedeeltelijke terugbetaling van €25 voor u doorgezet in ons systeem. Dit is voor het prijsverschil, en voor het ervaren ongemak. Wij doen ons best om dit binnen 4 tot 7 werkdagen door te geven bij PayPal. Omdat u een betalingsverplichting met PayPal bent aangegaan, zijn zij verantwoordelijk voor het terugbetalen of annuleren van uw factuur. Mocht u verdere vragen hebben over uw factuur, adviseer ik u om contact op te nemen met PayPal.Omdat uw bestelling via PayPal is betaald, voeren wij ook de terugbetaling via deze manier uit. Hou er rekening mee dat, wanneer u dit niet standaard heeft ingesteld, u de terugbetaling moet accepteren. Houd er rekening mee dat alle openstaande betalingen na 30 dagen automatisch door PayPal worden geannuleerd.Ik hoop van harte dat u uw terugbetaling zo spoedig mogelijk mag ontvangen, en wens u nog een hele fijne dag toe!Met vriendelijke groet,EvelienvidaXLRonee Martin (vidaXL) 12 jul 2024 13:56 CEST Beste heer/mevrouw,Bedankt voor je e-mail. Om u de beste oplossing te kunnen bieden, heb ik deze naar het team gestuurd dat uw vraag het beste kan beantwoorden.Je zou binnen 1 werkdag een follow-up e-mail moeten ontvangen.Nog een fijne dag!Met vriendelijke groet,RoneevidaXLKlachten 12 jul 2024 13:45 CEST Click here to report this email as spam.[DK193W-6DN16]