Geachte mevrouw/heer,
Ik ben/was klant bij uw onderneming met accountnummer 78365819.
Op 01/03/2022 heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet, via uw installateur en telefonisch .
In augustus 2023 ontvang ik een aanmanings sms met een openstaand bedrag wat ik overigens nog voldaan heb, en waarna ik telefonisch contact opnamet telenet om opnieuw alles stop te zetten.
Op 05/08/2024 ontvang ik nogmaals een aanmanings sms ivm rekening die ik over het hoofd zou gezien hebben van € 38,16
Waarna ik terug telefonisch contact opna, voor de derde keer, om alles stop te zetten, weer werd me gezegd dat dit in orde was.
Vandaag krijg ik telefoon van een deurwaarder, dat ik maar liefst €500,80 moet betalen aan telenet voor openstaande facturen, van een abonnement dat al drie maal werd stopgezet vanop een adres waar ik al twee jaar niet meer woon en dus ook geen internet kan verbruikt hebben.
In dit verband zal ik toekomstige facturen uiteraard niet betalen, en verzet ik mij ten stelligste tegen het vergoeden van een contract wat ik al twee jaar geleden stop zetten en waar ik geen gebruik van heb gemaakt.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 5 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie.
Met vriendelijke groet,