Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

R. M.

Naar: Eneco

28/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie…. Ik heb de eindafrekening gekregen op [datum] voor een bedrag van [X] EUR. Ik betwist echter deze factuur omdat [uitleg: kWh onjuist/ niet correct verbruik /…] Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de [X] dagen te willen corrigeren? Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 13 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform