Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

Z. A.

Naar: VANDEN BORRE

06/11/2024

Beste, Op 9 oktober 2024 heeft er een herstelling plaatsgevonden aan mijn vaatwasser, waarvoor ik onlangs een onverwachte factuur van €104 heb ontvangen. Graag leg ik de situatie uit. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst van Vandenborre om een herstelling te melden voor zowel mijn koelkast als vaatwasser. De medewerker aan de telefoon vertelde me dat ik binnen ongeveer een week teruggebeld zou worden om een afspraak te maken. Na een week werd ik inderdaad gebeld, maar toen werd mij verteld dat de koelkast buiten garantie viel en dat ik extra kosten zou moeten betalen om deze te laten herstellen. Daarom heb ik besloten alleen de vaatwasser te laten herstellen. De technieker kwam op de afgesproken dag langs en heeft naar de vaatwasser gekeken. Het bleek echter dat er niets mis was met het toestel, behalve dat de afvoer gecontroleerd moest worden. Desondanks ontving ik een factuur van €104. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantendienst, die me doorverwees naar de consumentenservice. Helaas was de persoon die ik aan de lijn had, Vanessa, zeer arrogant en respectloos.... Daarnaast wil ik melden dat mijn koelkast al twee keer binnen garantie is hersteld voor een probleem waarbij de rechterhandgreep loskomt als ik de deur open trek. Dit probleem doet zich nog steeds voor. Wat betreft de vaatwasser: er is eerder al een herstelling uitgevoerd voor hetzelfde probleem, maar toen werd er niets opgelost. technieker vertelde me toen dat ik moest wachten tot de foutmelding weer zou terugkeren. Gezien deze situatie, zou ik graag willen weten wat de beste oplossing is. Wat kan ik nu doen om dit probleem op te lossen?

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: Z. A.

07/11/2024

Cynthia (Vanden Borre) 7 nov 2024 09:59 CET Bonjour, Votre appareil est hors garantie depuis mai 2024, même lorsque vous avez appelé en précisant que l'appareil affiche un message d'erreur, à savoir E61. Ensuite, lorsque vous avez rappelé pour prendre un rendez-vous, il est à nouveau mentionné que votre appareil est hors garantie et que cela sera à payer comme vous le mentionnez vous-même dans votre email. Vous décidez malgré tout de prendre rendez-vous. Le 09/10, un technicien se rend sur place et vérifie et teste lui-même votre appareil, mais ne trouve aucun défaut dans votre appareil et dit que le problème vient probablement du siphon et qu'il faut le suivre. L'intervention du technicien étant hors garantie, elle devrait effectivement être prise en charge. La facture de réparation s'élève à 104 euros, dont 50 euros pour les frais de déplacement, 39 euros pour les heures de travail/ 20 minutes de temps de travail et, puisque le technicien n'a pas été payé sur place, 15 euros pour les frais administratifs, soit un total de 104 euros. Cette facture est tout à fait correcte et devra effectivement être payée. Nous vous prions de bien vouloir la régler dans les plus brefs délais. Nous vous remercions de votre compréhension. Bien à vous Cynthia Klachten 6 nov 2024 13:00 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [394X27-JKVY6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform