Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Uw Zon

13/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 19/10/2022, kochten wij zonnepanelen aan bij jullie, met de mededeling dat de premie zou worden terugbetaald aan de voorwaarden van 2022. Op 28 augustus 2023 kregen wij de premie van 480 euro van Fluvius. Volgens jullie factuur zou het ontbrekende gedrag van 420 euro naar ons gestort worden. Ik stel echter vast dat dit bedrag nog steeds niet is gestort op ons rekeningnummer na jullie meermaals te contacteren, zowel telefonisch, via mail en ik ben zelfs bij jullie langs geweest. Steeds werd gezegd dat de boekhouding niet aanwezig is en dat het zal doorgegeven worden. Ik vroeg ook of de boekhouding mij zou kunnen contacteren. Ook hen hoorde ik tot op vandaag niet. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind juli het storten van de 420 euro met interest, want we wachten al bijna een jaar op ons geld. Met vriendelijke groeten, Tine Vande Velde Bijlage: - Kopie factuur

Bemiddeling door Testaankoop 29 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform