Geachte mevrouw/heer,
Op 19/10/2022, kochten wij zonnepanelen aan bij jullie, met de mededeling dat de premie zou worden terugbetaald aan de voorwaarden van 2022. Op 28 augustus 2023 kregen wij de premie van 480 euro van Fluvius. Volgens jullie factuur zou het ontbrekende gedrag van 420 euro naar ons gestort worden.
Ik stel echter vast dat dit bedrag nog steeds niet is gestort op ons rekeningnummer na jullie meermaals te contacteren, zowel telefonisch, via mail en ik ben zelfs bij jullie langs geweest. Steeds werd gezegd dat de boekhouding niet aanwezig is en dat het zal doorgegeven worden. Ik vroeg ook of de boekhouding mij zou kunnen contacteren. Ook hen hoorde ik tot op vandaag niet.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind juli het storten van de 420 euro met interest, want we wachten al bijna een jaar op ons geld.
Met vriendelijke groeten,
Tine Vande Velde
Bijlage:
- Kopie factuur