Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

L. D.

Naar: UPS

29/08/2024

Beste, Er was een foutieve berekening gebeurt met de douane kosten en ik heb daar een ticket van laten maken naar ups toe om een herberekening te laten maken, maar nog steeds geen reactie op gehad en dit is al 3 weken geleden! En om de 7 dagen stuur ik hen ook een herinnering om te polsen hoe zit, maar daar krijg ook weinig of geen reactie op. Mvg,

Bemiddeling door Testaankoop 30 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform